چرا جیمز میلنر در جام جهانی 2018 بازی نکرد؟

چرا جیمز میلنر در جام جهانی 2018 بازی نکرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- جیمز میلنر علت بازی نکردن در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی انگلیس را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی ، هافبک شابق لیورپول فاش کرد که در سال ۲۰۱۸ پیشنهاد گرت ساوت‌گیت برای خروج از دوران بازنشستگی را رد کرده است. میلنر گفت که این تصمیم را پس از گفتگو با سرمربی سابق تیم ملی انگلیس سام آلاردایس گرفته است. این بازیکن ۳۷ ساله می‌خواست در تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بازیکن ثابت تیم اول باشد، بنابراین از این تیم کناره‌گیری کرد تا فضایی را برای بازیکن جوان‌ تر محیا کند. در آن دوره گرن ساوتگیت به این بازیکن پیام داد و میلنر برای ایستادن بر تصمیم خود برای بازنشستگی، این درخواست  را رد کرده بود.

او در پادکست High Performance گفت: "گرت ساوتگیت به من زنگ زد و گفت من تو را می خواهم، فکر می کنم نقش مهمی برای ما ایفا کنی مثل یک رهبر و چیزهایی از این قبیل صحبت ها که انجام شد. احساس من این بود که اگر او در شش هفته قبل سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس می شد و آنچه را که می گفت در آن زمان بیان می کرد من ۱۰۰ درصد ادامه می دادم. اما در آن مقطع من بازنشسته شده بودم و احساس می‌کنم وقتی تصمیمی را انجام می‌دهی به طور کامل به آن متعهد خواهی بود و من احساس خوبی داشتم و حس خوبی داشتم."

میلنر بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ تعداد ۶۱ بازی ملی برای سه شیرها انجام داد و یک گل به ثمر رساند.او در دو جام جهانی و دو قهرمانی جام ملت های اروپا بازی کرد.

1009