خاطره بازیکن سابق لیورپول از سیستم جریمه‌های عجیب کلوپ

خاطره بازیکن سابق لیورپول از سیستم جریمه‌های عجیب کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی – سیستم شگفت انگیز جریمه های یورگن کلوپ برای بازیکنان در رختکن، توسط جیمز میلنر لو رفت. این بازیکن در دوران حضورش در ترکیب تیم سرخپوش، نقش قاضی را در زمینه جریمه ها داشته است!

به گزارش فوتبالی، میلنر هشت فصل درخشان را در آنفیلد داشت که در تابستان گذشته از این تیم جدا شد. او 332 بازی در لیورپول داشت که یک لیگ انگلیس و یک لیگ قهرمانان اروپا در دوران حضورش در این تیم کسب کرد.

این هافبک باتجربه که توان حضور در پست دفاع کناری را هم دارد، یکی از بازیکنان کلیدی در رختکن تیم یورگن کلوپ در این سالها بوده است.  او نه تنها کاپیتان لیورپول در این سالها بوده بلکه جریمه هایی را برای بازیکنانی در نظر می گرفته که قوانین رختکن را زیر پا می گذاشتند.

میلنر در گفتگو با یک پادکست در مورد سیستم سختگیرانه یورگن کلوپ در رختکن و استفاده از جریمه های سنگین صحبت کرده است. وی اظهار داشت:" ما در رختکن جریمه هایی را در نظر می گرفتیم. ما یک هیئت منصفه داشتیم. در واقع یک تاس یا چنین چیزهایی وجود داشت که برای در نظر گرفتن جریمه ها باید آن را می چرخاندیم! برای تاخیر کردن یا حرکات اشتباه در سالن بدنسازی، جریمه هایی وجود داشت.  به صورت چرخشی انتخاب می کردیم که چه کسی آن روز قاضی باشد و در مورد دلایل جریمه با هم بحث می کردیم. برخی هم می توانستند که به جریمه ها اعتراض کنند و با آن مخالفت کنند.  در نهایت ممکن بود که تاس نتیجه جریمه را مشخص کند. ممکن بود که تاس باعث لغو جریمه، افزایش آن یا چنین چیزهایی شود. مثلا یک بار بابی فیرمینو باید در حین ایستادن روی توپ، سه بار توپ تنیس را به درون چیزی شبیه سطل پرت می کرد و اگر یکی از تلاش هایش موفقیت آمیز بودند، نیازی به پرداخت جریمه نداشت!"

4125