معمایی که نکونام طرح کرد؛ کدام مصدومان استقلال تمرین کرده‌اند؟

معمایی که نکونام طرح کرد؛ کدام مصدومان استقلال تمرین کرده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی استقلال امروز در نشست خبری قبل از دربی از تمرین کردن دو نفر از 4 بازیکن مصدوم این تیم خبر داد.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دربی شرکت کرد. مسابقه‌ای که قرار است ساعت 16:15 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

یکی از نگرانی‌های بزرگ استقلال برای این بازی احتمال غیبت دو مدافع میانی این تیم است. محمد حسین مرادمند مدتی پیش مصدوم شد و از همان موقع اعلام شد که به دربی 102 نمی‌رسد.

ایمان سلیمی هم در بازی قبلی این تیم مقابل فولاد در اهواز مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. در ابتدا مصدومیت او چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما از دو سه روز پیش خبر آمد که او هم نمی‌تواند در مقابل پرسپولیس به زمین برود.

اما امروز نکونام در نشست خبری قبل از دربی جمله‌‌را مطرح کرد که باعث به وجود شبهاتی در این باره شد. او گفت: «امروز خداراشکر دو تا از 4 مصدوم ما تمرین کردند و صبر می‌کنیم که فردا تصمیم بگیریم.»

چیزی که نکونام گفت این تصور را به وجود آورد که دو مدافع میانی استقلال تمرین کرده‌اند و احتمال دارد به دربی برسند. این خبر باعث ایجاد امیدواری زیادی در بین هواداران استقلال شده است اما ظاهرا موضوع چیز دیگری است.

خبرگزاری مهر خبر داده است که مهاجمان مصدوم استقلال به دربی رسیده‌اند نه مدافعان این تیم. در این خبر آمده است: «ارسلان مطهری و پیمان بابایی از بند مصدومیت رها شدند و آماده بازی برای این تیم در دیدار فردا مقابل پرسپولیس هستند. محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی دو مدافع آبی‌ها هستند که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.»

1359