سرنوشت مبهم فابیو کاروالیو در لیورپول

سرنوشت مبهم فابیو کاروالیو در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه لیورپول که فابیو کاروالیو را به صورت قرضی به آربی لایپزیش فرستاده بود، قصد دارد مجددا این بازیکن پرتغالی را به آنفیلد برگرداند.

به گزارش فوتبالی، فابیو کاروالیو که با عقد قراردادی قرضی به مدت یک سال و تا پایان فصل 24-2023 به آربی لایپزیش رفته بود تنها 257 دقیقه برای این تیم به میدان رفت. این بازیکن 21 ساله پرتغالی که با اصرار خود باشگاه را متقاعد به انتقال قرضی او کرد، برای قرار گرفتن در ترکیب 11 نفره اصلی لایپزیش تمام تلاش خود را کرد اما این تلاش بی نتیجه بود و در 257 دقیقه‌ای که برای این تیم آلمانی بازی کرد، فقط 1 بار به عنوان بازیکن فیکس در رقابت‌های بوندسلیگا به میدان رفت.

کاروالیو در فصل قبل برای لیورپول 4 بار به عنوان بازیکن ثابت بازی کرد و حالا لیورپول مجددا قصد دارد تا این جوان پرتغالی را به آنفیلد برگرداند و در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه مجددا او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری بفرستد. فابیو کاروالیوی پرتغالی که به نظر می‌رسد با بازی برای تیم زیر 21 ساله‌های انگلستان ملیت این کشور را گرفته باشد دلیل اصرار برای انتقال قرضی خود را وجود اختلافاتی با یورگن کلوپ عنوان کرد. حالا باید دید که با بازگشت کاروالیو به جمع لیورپولی‌ها آیا او می تواند جای خود را برای ماندن در آنفیلد باز کند و یا اینکه باید منتظر ماه ژانویه و انتقال قرضی به تیم دیگری باشد.

1369