بازدید کریستیانو رونالدو و همسرش از شهر تاریخی عربستان

بازدید کریستیانو رونالدو و همسرش از شهر تاریخی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز در یک سفر یک روزه از شهر باستانی عربستان سعودی AlUla بازدید کردند.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو پس از دستیابی به یک نقطه عطف دیگر در دوران درخشان فوتبال خود در حالی که در سال ۲۰۲۳ با گلی که به الشباب زد به مرز ۵۰ گل رسید، یک روز از تمرینات باشگاه خود را مرخصی گرفت و یک سفر یک روزه به شهر باستانی عربستان سعودی داشت. رونالدو با همسر خود جورجینا رودریگز به این سفر جذاب رفت.

این پرتغالی چند عکس از سفر خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: "از میراث فوق‌العاده انسانی و طبیعی AlUla در اینجا در عربستان سعودی شگفت زده شده‌ام" این بازیکن ۳۸ ساله همچنان از بازی در عربستان سعودی لذت می برد زیرا در حال حاضر با ۱۶ گل در ۱۵ مسابقه در رقابت برای کسب کفش طلای لیگ برتر عربستان سعودی پیشتاز است. در مجموع، رونالدو در این فصل ۲۰ بار گلزنی کرده و ۱۰ پاس گل نیز داده است. فوق ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد روز جمعه در بازی بعدی تیمش برای تیمش دیده خواهد شد، زیرا النصر در یک جدال حساس در لیگ به مصاف الاتفاق تحت هدایت استیون جرارد می رود. آنها قصد دارند سه امتیاز را به دست آورند تا به الهلال نزدیک شوند که در صدر لیگ برتر عربستان هفت امتیاز با النصر فاصله دارد.

۱۰۰۹