3 نفر در جهبه حریف؛ جمع یاغی‌ها جمع است

3 نفر در جهبه حریف؛ جمع یاغی‌ها جمع است

پایگاه خبری فوتبالی – دربی امروز با حضور 3 یاغی برگزار می‌شود

به گزارش فوتبالی، صد و دومین دربی تهران از دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی شروع می‌شود. قضاوت این بازی که اولین بازی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در لیگ برتر ایران است بر عهده موعود بنیادی‌فر خواهد بود.

وقتی صحبت از دربی می‌شود ناگزیر باید درباره یاغی‌های دو تیم هم حرف بزنیم. البته که بزرگ‌ترین یاغی دربی مهدی هاشمی نسب است که پس از اختلاف با علی پروین به صورت مستقیم به استقلال رفت.

اما دربی امروز هم 3 یاغی دارد. دو نفر در پرسپولیس و یک نفر در استقلال. یاغیِ استقلالیِ امروز آرمان رمضانی است. او در شهریور 1399 به پرسپولیس پیوست اما حدود 6 ماه بعد و در اسفند همان سال در انتقالی عجیب به استقلال رفت!

یاغی‌های پرسپولیسیِ امروز هم محمد حسین کنعانی‌زادگان و مسعود ریگی هستند. او در سال 1390 به پرسپولیس پیوست و فقط یک بازی برای این تیم انجام داد. بعدا به صورت قرضی راهی تیم بیرامار پرتغال شد و پس از مدتی به ایران برگشت تا برای ملوان بازی کند.

پس از یک دوره موفق در ملوان به شکلی ناگهانی راهی استقلال شد. اما پس از انجام دو بازی برای این تیم، دچار پارگی رباط صلیبی شد و از لیست این تیم کنار گذاشته شد. پس از رفع مصدومیت، برای تیم‌های سایپا و ماشین‌سازی بازی کرد و سپس دوباره به پرسپولیس برگشت.

آخرین یاغی هم مسعود ریگی است. او البته مستقیما از استقلال به پرسپولیس نیامد. او با درخشش در پدیده به استقلال رفت و پس از دو سال بازی برای این تیم با پیشنهاد خوبی از سپاهان مواجه شد و به این تیم رفت.

دو سال هم برای سپاهان بازی کرد و در حالی که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد به شکلی کاملا غیر منتظره در ابتدای فصل جاری به پرسپولیس پیوست. امروز هم او و هم کنعانی در ترکیب اصلی هستند اما آرمان روی نیمکت استقلال نشسته است

1359