پست اینستاگرامی جدید رونالدو به همراه نامزدش در العلا

پست اینستاگرامی جدید رونالدو به همراه نامزدش در العلا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در این روز ها مشغول گشت و گذار در کشور عربستان سعودی و رفتن به برخی از جا های باستانی این کشور شده است.

به گزارش فوتبالی ، یکی از شهر های باستانی کشور عربستان سعودی، شهر العلا است. این شهر یک منطقه قدیمی است که در استان مدینه عربستان واقع شده است. شهر العلا در نزدیکی شهر مداین صالح است.

رونالدو روز گذشته تصاویری را به همراه نامزدش در این شهر باستانی منتشر کرد. اکنون امروز هم کریستیانو رونالدو یک عکس جدید را در کنار نامزد خود یعنی جورجینا رودریگز در شهر العلا منتشر کرده است و نوشته است:" منطقه العلا؛ جایی که تاریخ باستان با یک داستان مدرن ملاقات می کند. "

به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو از زندگی در عربستان سعودی رضایت ویژه ای دارد و همواره سعی می کند و در اوقات فراغت خود از مناطق توریستی کشور عربستان سعودی بازدید کند.

رونالدو از زمستان گذشته در تیم النصر عربستان توپ می زند و به تازگی گفته است که باید زود تر به النصر عربستان می آمد. رونالدو در سال آخر حضورش در منچستر یونایتد اصلا اوضاع خوبی نداشت و ارتباطش با اریک تن هاگ شکراب بود و همین قضیه باعث شده بود که رونالدو تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در جمع شیاطین سرخ شود.

1470