عکس؛ لبخند مربی 76 ساله به گواردیولا پس از کامبکی که به تیمش زد

عکس؛ لبخند مربی 76 ساله به گواردیولا پس از کامبکی که به تیمش زد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستال پالاس در حالی که با نتیجه دو بر صفر از منچسترسیتی عقب بود، در نهایت موفق شد در ورزشگاه اتحاد دو گل به ثمر برساند و بازی را با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی ، در هفته هفدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و کریستال پالاس در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

گل اول و گل دوم بازی را شاگردان پپ گواردیولا به ثمر رساندند. در واقع در دقیقه 24 بازی، جک گریلیش روی پاس فیل فودن گل اول منچستر سیتی را به ثمر رساند و در دقیقه 54 بازی هم ریکو لویس موفق شد گل دوم سیتیزن ها را وارد دروازه کریستال پالاس کند.

پس از این گل ها کریستال پالاس به خودش آمد. در دقیقه 76 بازی ژان فیلیپ ماتتا روی پاس جفری شلوپ گل اول کریستال پالاس را زد و در دقیقه پایانی بازی هم میشل اولیس از روی نقطه پنالتی گل دوم کریستال پالاس را زد و بازی را دو بر دو مساوی کرد و در نهایت این دیدار با همین نتیجه دو بر دو تمام شد.

روی هاجسون پس از گل دوم تیمش که در دقایق پایانی به ثمر رسید، لبخندی جالب زد و پس پایان بازی با همان لبخند به طرف پپ گواردیولا رفت. هاجسون در حال حاضر 76 سال سن دارد و یک سرمربی پیر به حساب می آید.

1470