کنایه سنگین اوزیل به لئوناردو دی‌کاپریو

کنایه سنگین اوزیل به لئوناردو دی‌کاپریو

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل بازیکن آلمانی اسبق رئال مادرید و آرسنال روز شنبه با کنایه ای سنگین به لئوناردو دی کاپریو بازیگر سرشناس هالیوود، در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

به گزارش فوتبالی، صفحه "فیلمز آپدیت" در شبکه اجتماعی اکس صحبت های لئوناردو دی کاپریو را بازنشر کرد که  این بازیگر هالیوود گفته بود که فوتبال را دنبال می کند و آرسنال را نمی شناسد. مسعود بین سالهای 2013 تا 2020 به مدت هفت سال در آرسنال بازی می کرد. اوزیل به همین بهانه در پیامی در شبکه اجتماعی اکس، بازیگر فیلم هایی نظیر تایتانیک و گرگ وال استریت را مسخره کرد.  اوزیل در توییت خود نوشت:" آرسنال باشگاهی است که بیش از 25 سال عمر دارد... پس چرا او باید این باشگاه را بشناسد؟"

در حقیقت کنایه اوزیل به شهرت دی کاپریو در این باره است که با زنانی که بیش از 25 سال سن داشته باشند، قرار نمی گذارد. به طور مثال این بازیگر سرشناس و 49 ساله با آخرین نامزدش کامیلا مورون در سال 2017 و در سن 20 سالگی آشنا شد و پنج سال بعد و در سن 25 سالگی از او جدا شد. او به طور نمونه با تونی گارن، ارین هرترتون و مادالینا گنا نیز در ارتباط بود اما پیش از 25 سالگی از آنها جدا شد!

4125