مدافع اتریشی رئال مادرید با ادامه فصل وداع کرد

مدافع اتریشی رئال مادرید با ادامه فصل وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی- کابوس مصدومیت های طولانی مدت بازیکنان رئال مادرید کماکان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی ، دیوید آلابا، مدافع میانی رئال مادرید در نیمه اول بازی یکشنبه شب تیمش مقابل ویارئال از ناحیه زانو آسیب دید. این مدافع میانی در نیمه اول بازی رئال مادرید مقابل ویارئال در لالیگا به طرز عجیبی زانویش در زمین چمن پیچ خورد و روی زمین افتاد و احساس درد شدیدی کرد. پس از گذراندن دو دقیقه روی زمین در حالی که آلابا زانوی چپ خود را گرفته بود، پزشکان باشگاه رئال مادرید به او کمک کردند تا از زمین خارج شود.

مصدومیت آلابا  اگر به همان اندازه که به نظر می رسد جدی باشد باعث می شود که رئال مادرید یکی دیگر از مهمترین بازیکنان و مدافعان میانی خود را برای مدت طولانی از دست بدهد. هافبک میانی تیم اورلین چوآمنی پس از خروج آلابا در دفاع میانی جانشین لو شد و به این معنی است که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی مشکلات زیادی برای حل خواهد داشت.

رئال مادرید در این فصل از مصدومیت های متعدد بازیکنان اصلی خود به شدت آسیب دیده است. دروازه بان تیم تیبو کورتوا یک هفته قبل از افتتاحیه لالیگا دچار پارگی ACL شد. ادر میلیتائو مدافع برزیلی لوس بلانکوس هم کمتر از یک ساعت در اولین بازی تیم دوام آورد و و او نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه ACL شد. ادواردو کاماویگا نیز پس از پارگی رباط زانو در فرانسه تا سال جدید از میادین دور است. این مدافع احتمالاً قبل از حضور دوباره در میادین نیاز به آزمایشات جدیدی دارد. اگر آسیب دیدگی آلابا از ناحیه رباط صلیبی بوده باشد مطمئناً او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

۱۰۰۹