بی اهمیت بودن جو ورزشگاه آنفیلد برای آندره اونانا

بی اهمیت بودن جو ورزشگاه آنفیلد برای آندره اونانا

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان منچستریونایتد پس از بازی با لیورپول جو ورزشگاه آنفیلد را معمولی خواند.

به گزارش فوتبالی ، آندره اونانا، دروازه بان منچستریونایتد، پس از بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل لیورپول در روز یکشنبه، جو عجیب آنفیلد را نادیده گرفت. اونانا روز یکشنبه در حالی که منچستریونایتد و لیورپول در آنفیلد به تساوی بدون گل رسیدند، ششمین کلین شیت خود را در لیگ برتر انگلیس ثبت کرد. در حالی که لیورپول میزبان در این دیدار برای گلزنی تلاش زیادی کرد موفق نشد که در حضور هواداران خود و جو خاص ورزشگاه آنفیلد برای پیروزی استفاده کند و فقط این جو ورزشگاه بود که در خبرگزاری ها به آن پرداخته شد.

هنگامی که خبرنگاران در مورد جو ترسناک آنفیلد از دروازه بان منچستریونایتد سوال کردند، اونانا گفت: "هیچ چیز خاصی را احساس نکردم." این در حالی است که گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد یونایتد، در حین و بعد از مسابقه متوجه جو خاص تماشاگران شد و در این باره اظهار کرد: " این جو خاص ترین حالتی بود که در آنفیلد دیده بودم."

این تساوی باعث شد که لیورپول نتواند جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند و آرسنال که روز یکشنبه ۲-۰ برایتون را شکست داد، جای لیورپول را در صدر جدول گرفت. یورگن کلوپ اکنون امیدوار است که در بازی برابر آرسنال در روز شنبه آینده دوباره به صدر جدول بازگردد.

۱۰۰۹