پنج گزینه رئال مادرید برای جانشینی داوید آلابا

پنج گزینه رئال مادرید برای جانشینی داوید آلابا

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی به خاطر مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نه تنها با فصل جاری بلکه با شروع فصل آینده وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، پیش از این ادر میلیتائو هم با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بود و بدین ترتیب رئال مادرید در حال حاضر ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر را به عنوان تنها مدافعان میانی ترکیبش در اختیار دارد. رئالی ها از سویی می توانند روی اورلین شوامنی هافبک فرانسوی در صورت نیاز در پست دفاع میانی استفاده کنند. مدیران رئال باید به فکر خرید مدافع میانی در زمستان باشند چرا که غیرممکن است که بتوان با همین ترکیب کنونی به کار ادامه داد.

یکی از گزینه های مدیران رئال مادرید می تواند بازگرداندن رافا مارین محصول اکادمی این تیم باشد که قرضی به آلاوز رفته است. مارکا البته گزارش داده است که مدیران رئال مادرید نمی خواهند ترکیب آلاوز را ناقص کنند و رابطه خود را با این باشگاه خراب کنند و به همین خاطر این گزینه منتفی است.

در حال حاضر اما پنج گزینه جوان پیرامون رئال مادرید مطرح شده اند: گونسالو ایناسیو، آنتونیو سیلوا، لنی یورو، جورجیو اسکالوینی و ویلیان پاچو. از این جمع، سیلوا از همه گران تر است. رقم فسخ قرارداد مدافع 20 ساله بنفیکا صد میلیون یورو تخمین زده می شود. هموطنش ایناسیو که در اسپورتینگ توپ می زند و 22 سال سن دارد، قیمتی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو دارد. جورجیو اسکالوینی مدافع تیم ملی ایتالیا و آتالانتا فقط 20 سال سن دارد و قیمتش 60 میلیون یورو است. لنی یورو 18 ساله در لیل خوش درخشیده است و قیمتش حدود 50 میلیون یوروست. این بازیکن می تواند با برچسب "واران جدید" به رئال مادرید بیاید. ویلیان پاچو مدافع 21 ساله اکوادور آینتراخت نیز دیگر گزینه است که قیمت او هم 40 میلیون یورو تخمین زده می شود.

4125