با مصدومیت سنگین مدافع رئال مادرید، آیا آنچلوتی در زمستان خرید خواهد کرد؟

با مصدومیت سنگین مدافع رئال مادرید، آیا آنچلوتی در زمستان خرید خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید از ناحیه رباط صلیبی به شدت آسیب دید و حالا کارلو آنچلوتی ممکن است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید یک مدافع اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های رئال مادرید و ویارئال از هفته هفدهم رقابت های لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت، لوس بلانکوس با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید تا موقتا به صدر جدول صعود کند و حالا باید منتظر بازی خیرونا - آلاوز باشد. اما در این دیدار، داوید آلابا در نیمه اول مصدوم شد و حالا خبر رسیده که از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و باید در چند روز آینده تحت عمل جراحی قرار بگیرد. کارلو آنچلوتی همچنین اعلام کرد که ادر میلیتائو دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد و حالا رئال در پست دفاع وسط با مشکلات زیادی روبرو است.

آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "من با آلابا صحبت نکرده ام. تیم پزشکی گفتند که مصدومیت سنگینی دارد و بابت این موضوع بسیار ناراحتم. تاکنون نشده که در دوران مربیگری ام، 3 بازیکن از ناحیه رباط صلیبی آسیب ببینند. کار سختی در ادامه فصل داریم و البته تا به اینجا نیز بهتر از تصورات بسیاری از مردم عمل کرده ایم. در چند روز آینده با مدیریت باشگاه صحبتی راجع به نقل و انتقالات زمستان خواهیم داشت."

4416