5 بازیِ بدون برد برای الدحیل؛ فقط می‌خواست پرسپولیس را حذف کند!

5 بازیِ بدون برد برای الدحیل؛ فقط می‌خواست پرسپولیس را حذف کند!

پایگاه خبری فوتبالی – تیمی که پرسپولیس را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد در 5 هفته متوالی در لیگ قطر بردی نداشته است!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس پس از یک شکست ناباورانه مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشت. این در حالی است که الدحیل هیچ شانسی برای صعود از گروه نداشت اما پرسپولیس می‌توانست با یک برد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

این که الدحیل شانسی برای رسیدن به رده دوم و صعود از مرحله گروهی نداشت باعث شده بود این تصور برای پرسپولیسی‌ها به وجود بیاید که تیم قطری انگیزه زیادی برای ان بازی نخواهد داشت و پرسپولیس می‌تواند این تیم را شکست بدهد.

غیبت برخی بازیکنان مثل مایکل اولونگا، کریم بوضیاف و کیم مین هوان در ترکیب اولیه الدحیل هم به این تصور دامن زد. پرسپولیس خیلی زود به گل برتری رسید تا امیدواری هوادارانش برای صعود بیشتر شود.

اما الدحیل خیلی زود گل مساوی را زد و پس از آن هم یک بازی کاملا باانگیزه و پایاپای را در مقابل پرسپولیس انجام داد. برای پرسپولیسی‌ها سوال بود که الدحیل چرا اینقدر محکم و باانگیزه بازی می‌کند. در نیمه دوم اولونگا، بوضیاف و هوان هم به زمین آمدند و الدحیل با زدن گل دوم پیروز شد!

با این نتیجه، پرسپولیس هم حذف شد. پیروزی الدحیل حتی به این که السد قطر به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند هم نکرد. اما پرسپولیسی‌ها با حسرت از خودشان این سوال را می‌پرسند که الدحیل چرا اینقدر جدی و باانگیزه بازی کرد؟

نکته جالب اینکه الدحیل که در 5 مسابقه اخیرش فقط یک برد داشته که آن هم جلوی پرسپولیس بوده است!

الدحیل قبل از بازی با پرسپولیس با یک گل به ام صلال باخت. بعد از دیدار مقابل پرسپولیس، مقابل القطر با تساوی یک بر یک متوقف شد. پس از آن هم 3 بر یک به السد و 3 بر دو به الوکره باخت.

مشخص نیست دلایل نتایج ضعیف الدحیل در لیگ قطر چیست. اگر این تیم در حال حاضر افت کرده پس چرا جلوی پرسپولیس اینقدر محکم و باانگیزه ظاهر شد؟ حالا پرسپولیسی‌ها به شوخی به همدیگر می‌گویند الدحیل فقط زورش به پرسپولیس رسید و فقط می‌خواست این تیم را حذف کند.

1359