رئال مادرید برای آخرین بازی 2023 هشت غایب دارد

رئال مادرید برای آخرین بازی 2023 هشت غایب دارد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حالی پنجشنبه شب به مصاف آلاوز می رود که در این بازی هشت تا از بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت!

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید فعلا دو امتیاز از ژیرونا در صدر جدول لالیگا عقب است و باید آلاوز را در ورزشگاه مندیزوروزا شکست بدهد تا بتواند به جنگ صدرنشینی ادامه بدهد.

رئال مادرید برای بازی مقابل آلاوز هشت غایب قطعی خواهد داشت: تیبو کورتوا، داوید َآلابا و ادر میلیتائو که با مصدومیتی بلندمدت مواجه هستند، دنی کارواخال که نتوانست خودش را به بازی برساند، فرلاند مندی که با مصدومیتی ده روزه مواجه شده و آردا گولر، وینیسیوس جونیور و ادواردو کاماوینگا که بعد از وقفه کریسمس به تمرینات گروهی برمی گردند.

بدین ترتیب رئال مادرید در حالی به مصاف آلاوز می رود که کلا چهار مدافع اماده برای چهار پست در اختیار دارد: لوکاس وازکز در پست دفاع راست، ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر در پست دفاع میانی و فران گارسیا در پست دفاع چپ.  بدین ترتیب دست آنچلوتی برای چیدن تیمش در خط دفاعی کاملا بسته است. البته رئال مادرید در بقیه پست ها نیز چندان توانمند نیست. مثلا لوکا مودریچ، تونی کروس، فدریکو والورده، جود بلینگام، دنی سبایوس و اورلین شوامنی هافبک های تیم هستند و براهیم دیاز، خوسلو ماتو و رودریگو گوئس نیز تنها گزینه های هجومی به شمار می روند.

4125