واکنش‌ها به جنجال جدید دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین: خجالت بکش احمق!

واکنش‌ها به جنجال جدید دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین: خجالت بکش احمق!

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز یکی از جنجالی ترین شخصیت های فوتبال دنیا به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، دیبو در بازی اخیر استون ویلا باز هم در دقایق پایانی جنجال ساز شد. در حقیقت در حالی که استون ویلا مقابل برنتفورد کامبک زده بود و با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده بود، دیبو در اقدامی عجیب تصمیم گفت که نیل موپای مهاجم برنتفورد که روی زمین افتاده بود را  با کشیدن پیراهنش از جایش بلند کند تا صحنه عجیبی را رقم بزند!اقدام دیبو مارتینز باعث شد تا برای دومین بار در این بازی، بازیکنان دو تیم با هم درگیر شوند و کامارا بازیکن استون ویلا نیز اخراج شد. 

رسانه های انگلیسی به شدت از دروازه بان آرژانتینی به خاطر رفتارش انتقاد کرده اند. مایکی کیگان خبرنگار دیلی میل نوشته است:" اصلا از مارتینز خوشم نمی آید و دیروز رفتاری خجالت آور را داشت. امیلیانو چند دقیقه قبلش طوری در مقابل یک برخورد رفتار می کرد که انگار دنیا تمام شده است و چند دقیقه بعدش به مهاجم برنتفورد حمله کرد چون اعتقاد به خطا داشت. " 

ایان لیدیمن دیگر خبرنگار دیلی میز نیز نوشت:" به نظرم او یک احمق است. شاید برخی از این حرفم ناراحت شوند اما این نظر واقعی من است. دروازه بان خوبی است اما کمی احمق است! کارهایی که در فینال جام جهانی انجام داد باعث شد تا فکر کنم که یک احمق است و امروز هم همین نظر را تایید می کنم."

4125