اولین سوژه بازار زمستانی لیگ برتر؛ دو مشتری برای مهاجم سپاهان پیدا شد

اولین سوژه بازار زمستانی لیگ برتر؛ دو مشتری برای مهاجم سپاهان پیدا شد

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم نیمکت‌نشین سپاهان سوژه اصلی شایعات نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، هنوز دو هفته از نیم فصل اول لیگ برتر ایران باقی مانده است و البته برخی تیم‌ها هم 3 بازی تا آخری نیم‌فصل دارند اما طبق معمول هر سال شایعاتِ بازارِ نقل و انتقالات زمستانی از همین حالا به راه افتاده‌ است.

مشکل بزرگِ خیلی از تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر کمبود مهاجم آماده و گلزن است. تقریبا همه تیم‌های لیگ برتر به جز سپاهان از این مشکل رنج می‌برند. فقط یک تیم  (استقلال) توانسته به 20 گل زده برسد اما سپاهان با یک بازی کمتر از استقلال 32 گل زده است!

در یکی دو روز اخیر اخبار و شایعاتی درباره احتمال انتقال برخی بازیکنان به تیم‌های دیگر مطرح شده که البته چندان جدی نبوده است. خیلی از خبرها هم بدون نام بردن از بازیکن و مقصدش منتشر شده‌اند.

در این بین اما یک نفر وضعیت متفاوتی دارد. او عیسی آل کثیر است که در ابتدای فصل و در یک انتقال جنجالی از پرسپولیس به سپاهان پیوست. عیسی در چند هفته اول به دلیل مشکلی که برای ثبت قراردادش وجودش داشت نتوانست برای سپاهان بازی کند. 

بعد از حل این مشکل عیسی چند بار برای سپاهان به زمین رفت و اتفاقا توانست چند گل هم بزند اما به نظر می‌رسد بعد از اتفاقی که منجر به اختلاف او با سرمربی سپاهان شد، این بازیکن گزینه اول، دوم و حتی سوم ژوزه مورایس در خط حمله سپاهان هم نیست و به همین دلیل از وضعیتش رضایت ندارد.

امروز یکی از روزنامه‌ها خبر داده که پرسپولیس به دنبال این است که عیسی را در نیم‌‌فصل به تیمش برگرداند. خبرگزاری تسنیم هم مدعی شده است که باشگاه تراکتور به دنبال جذب آل‌ کثیر در زمستان است. 

خیلی بعید است وضعیت عیسی در سپاهان تا پایان فصل تغییر کند اما او به هر کدام از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور برود قطعا تبدیل به مهاجم اصلی خواهد شد. البته که حتی اگر مورایس هم برنامه‌ای برای استفاده از عیسی در ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد، خیلی بعید است که سپاهان حاضر باشد رضایتنامه این بازیکن را برای تیمهای دیگر و به خصوص پرسپولیس صادر کند.

1359