عکس نوشت/ یاغی‌گری به سبک آرمان!

عکس نوشت/ یاغی‌گری به سبک آرمان!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم استقلال پس از زدن گل سوم این تیم مقابل نساجی، بر لوگوی استقلال بوسه زد تا دلبستگی خود به این باشگاه را نشان دهد.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته ابدا فصل خوبی برای آرمان رمضانی نبود. او در استقلال ساپینتو بسیار کم به بازی گرفته شد و نتوانست هیچ گلی برای آبی‌پوشان به ثمر برساند. آرمان در پایان فصل از استقلال جدا شد و در مقطعی، زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن او به تراکتور هم به گوش می‌رسید؛ اما به دلیل کمبود مهاجم در استقلال، نکونام از او درخواست کرد به جمع شاگردان او اضافه شود و رمضانی هم بدون چون و چرا پذیرفت تا دوباره لباس آبی بر تن کند.

رمضانی که به دلیل نیم فصل حضور در پرسپولیس لقب "یاغی" را یدک می‌کشد، هم اکنون دقایق بیشتری توسط نکونام به بازی گرفته می‌شود و در بازی مقابل نساجی، هم گل سوم بازی و هم گل سوم خودش برای استقلال در این فصل را به ثمر رساند.

اما نکته جالب توجه پس از گلزنی، نحوه خوشحالی او و بوسه زدن بر لوگوی استقلال بود. او با این کار ثابت کرد با دل و جان برای آبی‌های پایتخت بازی می‌کند و فصل ناامیدکننده خود در تیم رقیب را به فراموشی سپرده است و هم اکنون حاضر است یاغی‌گری خود را برای پرسپولیسی‌ها به رخ بکشد!

7474