علامت سوال بزرگ پیرامون آینده آلترناتیو جدی شجاع - آقاسی

علامت سوال بزرگ پیرامون آینده آلترناتیو جدی شجاع - آقاسی

پایگاه خبری فوتبالی - آینده سید محمد حسینی در تراکتور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتور در بازی با پیکان کارت زرد گرفت تا با سه کارته شدن برای دومین مرتبه در فصل جاری به دلیل محرومیت نتواند تیمش را در بازی حساس این هفته برابر ملوان در انزلی همراهی کند. در همین راستا ابهام درباره جانشین شجاع خلیل‌زاده در ترکیب تراکتور افزایش پیدا کرده و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این موضوع متفاوت است. 

با بازگشت سعید ایرانخواه مدافع بومی تراکتور در پنجره زمستانی که خدمت سربازی خود را در فجر سپاسی شیراز به اتمام رسانده، شایعات زیادی در فضای هواداری تراکتور مبنی بر جدایی یکی از مدافعان وسط کنونی این تیم از بین میلاد کر و سید محمد حسینی شنیده می‌شود. با این وجود پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی خود برابر پیکان محمد حسینی را مدافعی مهم برای تیمش در فصل گذشته نامید و با مثال زدن سید مهدی حسینی و امیرحسین حسین‌زاده که پس از نیمکت‌نشینی به بازی گرفته شدند، به نوعی نشان داد علاقه وی به ادامه کار این مدافع گچسارانی در تراکتور است. 

مخصوصاً که سرمربی اسپانیایی اعلام کرد بازی‌های زیادی باقی مانده و حسینی می‌تواند در آینده برای تیمش به میدان رود. با این حال شایعات در تبریز می‌گوید که رابطه این مدافع سابق استقلال با باشگاه تراکتور شکرآب شده که البته هیچ سند و مدرک خاصی برای این موضوع وجود ندارد و بیشتر این صحبت‌ها گمانه‌زنی صفحات مجازی است که البته نیمکت‌نشینی مدافعی مثل حسینی که یکی از بازیکنان ثابت ترکیب خمز در فصل گذشته بود هم به آن دامن می‌زند. 

حال شاید پاسخ این سوال در ترکیب ابتدایی پاکو خمز در بازی با ملوان تا حدود زیادی مشخص شود. جایی که باید دید سرمربی اسپانیایی در این بازی بالای جدولی مهم خارج از خانه و در روزی که خلیل‌زاده باتوجه به محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود؛ آیا از سید محمد حسینی به عنوان زوج عارف آقاسی استفاده خواهد کرد یا نه؟ مدافعی که بین هواداران تراکتور حامی کم ندارد و جزو پرسوال‌ترین بازیکنان توسط پرشورها برای نیمکت‌نشینی است. 

1997