سرمربی جوانان استقلال: از حمایت‌های دکتر خطیر تشکر میکنم

سرمربی جوانان استقلال: از حمایت‌های دکتر خطیر تشکر میکنم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر آکادمی باشگاه و سرمربی تیم جوانان استقلال، میهمان علی خطیر بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، اصغر حاجیلو، مدیر آکادمی باشگاه و علی سقاییان، سرمربی جوانان استقلال میهمان دکتر علی خطیر بودند.

علی سقاییان، سرمربی تیم رده جوانان استقلال، بعد از پایان این جلسه، در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل استقلال گفت: امروز جلسه خوبی با دکتر خطیر مدیرعامل محترم باشگاه داشتیم. در این جلسه رئیس آکادمی باشگاه هم حضور داشتند و ما تمام مشکلات و دغدغه‌های آکادمی را به مدیرعامل محترم عرض کردیم. دکتر خطیر هم به صحبت‌های ما گوش دادند. جلسه بسیار مثبت بود. به لطف خدا، اقدامات لازم جهت برطرف کردن مشکلات با تلاش‌های مدیرعامل محترم انجام می‌شود‌. من وقتی مشکلات را به دکتر خطیر می‌گفتم، ایشان با صبر و حوصله گوش می‌دادند و نکاتی را یادداشت می‌کردند. من از ایشان بابت وقتی که گذاشتند تشکر می‌کنم.

وی افزود: از لطف و همکاری دکتر خطیر ممنون هستم. بابت اظهارات اخیرم هم متاسفم. آن صحبت‌ها بخاطر فشاری بود که در این هشت ماه تحمل کرده بودیم و اگر اهانت، بدرفتاری یا توهینی به مدیرعامل باشگاه یا جناب نکونام سرمربی موفق استقلال یا ارکان باشگاه کرده‌ام، از ته دل معذرت می‌خواهم. ما همه سوار یک کشتی هستیم و برای سرافرازی و موفقیت باشگاه بزرگ استقلال، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. امیدوارم با تلاش‌های مدیریت باشگاه و سرمربی محترم که بار فنی را به دوش می‌کشند، استقلال قهرمان این فصل شود.

سقاییان در پایان تاکید کرد: ما هم تلاش می کنیم در آکادمی باشگاه با جدیت و انگیزه علاوه بر کسب نتایج آبرومند، برای استقلال پشتوانه بسازیم.

1999