رقابت تماما انگلیسی برای جذب کاپیتان چلسی

رقابت تماما انگلیسی برای جذب کاپیتان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به اینکه تاتنهامی‌ها به دنبال جذب کانر گلگر، کاپیتان چلسی هستند، قیمتی که برای فروش این بازیکن از طرف باشگاه چلسی تعیین شده حدود 63 میلیون دلار پیش‌بینی شده است.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه به نظر می‌رسید کانر گلگر، کاپیتان آبی پوشان لندن در فصل نقل و انتقالات پیش رو پیشنهاد خاص و جذابی برای جدایی از چلسی ندارد، اما خبرها حاکی از این است که باشگاه تاتنهام برای جذب این بازیکن 23 ساله علاقه نشان داده است. تاتنهامی‌ها بعد از مصدومیت جیمز مدیسون و فروش احتمالی پیر امیل هویبرگ با ضعف در خط میانی خود روبرو شده و به همین دلیل کانر گلگر را به عنوان گزینه جایگزین به عنوان هافبک میانی در نظر گرفته است.

با وجود انتشار این خبر، گلگر چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: "من این باشگاه را دوست دارم و همه می‌دانند که چلسی، باشگاه مورد علاقه من است و برای ادامه کار باید منتظر ماند و دید که چه پیش خواهد آمد." علاوه بر تاتنهام، گلگر مشتریان دیگری هم پیدا کرده و از این میان می‌توان به نیوکاسل و وستهام نیز اشاره کرد که به دنبال تقویت خط میانی خود هستند. آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام عنوان کرده علاوه بر گلگر، در نظر دارد تا مارک گوئهی، مدافع 22 ساله کریستال پالاس را هم به جمع شاگردان خود اضافه کند. با توجه به پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه که تقریبا یک هفته دیگر آغاز خواهد شد، تاتنهامی ها باید برای ماندن در کورس قهرمانی و رقابت با آرسنال، لیورپول، استون ویلا و منچسترسیتی هرچه سریعتر کانر گلگر را به خدمت بگیرند.

1369