واکنش تند سپاهان به جنجالی‌ترین خوشحالی گل هفته

واکنش تند سپاهان به جنجالی‌ترین خوشحالی گل هفته

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر روابط عمومی سپاهان واکنش تندی به خوشحالی گل گلزن آلومینیوم داشت.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در یک بازی خشن و پر برخورد که سه اخراجی در ۱۱ دقیقه داشت در خانه خود با یک گل مغلوب آلومینیوم اراک شد تا نتواند از فرصت پیش آمده با توقف استقلال در سیرجان برای رسیدن به صدر جدول استفاده کند.

اما گل ایرالکو که در دقیقه ۸۰ توسط عارف حاجی‌عیدی هافبک جوان این تیم به دست آمد، جنجال زیادی بر پا کرده است. بازیکن ۲۴ ساله تیم اراکی پس از باز کردن دروازه پیام نیازمند، خوشحالی عجیبی داشت و با دست خود حرکتی عجیب و جنجالی انجام داد که حسابی تیم اصفهانی را ناراحت کرده و اعتراض تند مدیر روابط عمومی این تیم را در پی داشته است.

محمدصادق میرصالحیان با انتشار یک استوری از خوشحالی گل حاجی‌عیدی نوشته که این حرکت قطعاً کارت زرد داشته و بازیکن آلومینیوم باید کارت زرد دوم خود را می‌گرفت و اخراج می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد.

میرصالحیان در ادامه با خطاب قرار دادن حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی، به کنایه نوشته که اگر این کار را یک سپاهانی انجام داده بود و داور کارت زرد نمی‌داد، وی اسنپ می‌گرفته و به کمیته انضباطی می‌رفته تا دستور موقت صادر کند ولی برای سایرین این اتفاق قطعاً بدین شکل نخواهد افتاد!

1997