تمجید ستاره انگلیسی از کاپیتان جدید منچسترسیتی

تمجید ستاره انگلیسی از کاپیتان جدید منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن ستاره منچسترسیتی به تمجید از کایل واکر کاپیتان این فصل سیتیزن ها پرداخت و اذعان کرد که او تاثیر زیادی روی این تیم در داخل و خارج از زمین می گذارد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ایلکای گوندوغان بعد از 7 سال از انگلیس رفت و به بارسلونا پیوست و بعد از آن، کایل واکر بازوبند کاپیتانی منچسترسیتی را به بازو بسته است. 

فودن در مصاحبه ای با منچسترایونینگ نیوز در این باره گفت: "در زمان هایی که اوضاع تیم خیلی خوب پیش نمی رود، ما بازیکنان به صورت گروهی یک جلسه کوچک در رختکن برگزار می کنیم و در این زمان است که کایل واکر واقعاً شخصیت کاپیتانی خودش را نشان داد. او فوق العاده است و همیشه نصیحت های خوبی به ما می دهد. کایل سال هاست که در این باشگاه حضور دارد و در تک تک بازی های بزرگ بازی کرده و توانسته به افتخارات فراوانی دست پیدا کرد. او در نقش کاپیتانی واقعا بی نظیر است و به خوبی می تواند بازیکنان را گردهم بیاورد. البته در سیتی، همه بازیکنان یک دیگر را به سمت جلو می رانند. ما در این فصل اهداف زیادی داریم و تاکنون توانستیم 2 جام مهم کسب کنیم و همچنین می خواهیم افتخارات فصل قبل را دوباره تکرار کنیم."

4416