علیرغم غیبت 4 بازیکن اصلی؛ مورایس نگران بازی با گل گهر نیست

علیرغم غیبت 4 بازیکن اصلی؛ مورایس نگران بازی با گل گهر نیست

پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری بازی عقب‌افتاده با گل‌گهر، کسب سه امتیاز و رسیدن به صدرجدول هدف ژوزه مورایس در این هفته است که بعید به نظر می‌رسد غیبت 4 بازیکن اصلی سپاهان هم خللی در آن وارد کند.  

به گزارش فوتبالی، سپاهان در بازی با آلومینیوم هم نتیجه را باخت و هم چند قربانی برای بازی بعدی داد. 

 هر تیمی که در یک بازی 3 بازیکن خود را به خاطر اخراج از دست بدهد می‌توان او را در بازی بعدی تقریبا بازنده دانست. این قانون اما برای زمانی است که نام آن تیم سپاهان نباشد. وقتی از سپاهان و مهره‌هایش حرف می‌زنیم مشخص می‌شود که حتی برای 3 بازیکن غایب که البته رامین رضاییان مصدوم را هم باید به آن‌ها اضافه کرد به اندازه کافی جانشین خوب هست.

پرکردن جای خالی رامین رضاییان ستاره بی‌چون و چرای این روزهای لیگ برتر مهم‌ترین دغدغه مورایس خواهد بود. دغدغه‌ای که احتمالا جوابش جوانی به نام آریا یوسفی خواهد بود. آچار فرانسه‌ای که پیش از این جای میلاد زکی‌پور غایب در سمت چپ را پرکرده بود حالا برای انجام همین کار به سمت راست منتقل خواهد شد. میلاد زکی‌پور به ترکیب بازخواهد گشت و البته از نام امید نورافکن که او هم به میادین بازگشته نباید گذشت که دست مورایس را بازتر می‌کند.

رضا اسدی در حمله آنقدر گزینه جانشینی دارد که مورایس هیچ نگرانی بابت آن پست نخواهد داشت. کاوه رضایی یا رضا شکاری فقط بخشی از این گزینه‌ها هستند. محمد قادری در خط هافبک جانشین محمد کریمی خواهد شد تا در پست تخصصی‌اش به میدان برود و دابو هم احتمالا جایش را به حسین‌نژاد جوان خواهد داد که حالا به اندازه کافی تجربه بازی در میانه میدان زردپوشان را دارد. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که مورایس برای چیدمان ترکیب جدیدش در این بازی با مشکل زیادی مواجه باشد و همه چیز جور است تا این تیم با وجود 4 غایب با تمام قوا و با یک تیم کمی جوانتر به مصاف گل گهر برود. 

4326