عکس؛ خوش و بش رونالدو و بنزما پیش از بازی الاتحاد - النصر

عکس؛ خوش و بش رونالدو و بنزما پیش از بازی الاتحاد - النصر

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد و النصر عربستان در این هفته از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی برسد و الاتحاد را در هم بکوبد.

به گزارش فوتبالی ، از جالب ترین نکته های این بازی، خوش و بش کریم بنزما و کریستیانو رونالدو پیش از شروع این دیدار بود. رونالدو و بنزما بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند و ارتباط خوبی از آن دوران با هم دیگر دارند. کریستیانو رونالدو برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است و کریم بنزما از این لحاظ در جایگاه دوم ایستاده است.

بنزما و رونالدو پیش از شروع بازی النصر - الاتحاد یکدیگر را در آغوش کشیدند. رونالدو زمستان سال قبل به النصر عربستان پیوست و کریم بنزما در تابستان قبلی تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند و به این ترتیب راهی الاتحاد عربستان شد.

در این بازی کریستیانو رونالدو خوش درخشید و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. این در حالی است که کریم بنزما در این دیدار محو بود و فقط یک پاس گل داد و شاهد شکست سنگین تیمش بود. هواداران الاتحاد انتقاد های تندی را علیه بنزما روانه داشته اند.

1470