رونالدو بهترین گلزن سال 2023 میلادی شد

رونالدو بهترین گلزن سال 2023 میلادی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در سن 38 سالگی موفق شد با عبور از امباپه و هری کین فعلا بهترین گلزن دنیای فوتبال در سال 2023 میلادی لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، در بازی النصر عربستان مقابل الاتحاد عربستان، کریستیانو رونالدو موفق شد دو گل برای تیمش از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. ستاره پرتغالی با زدن این دو گل اکنون به تعداد 53 گل در سال 2023 میلادی رسیده است. رونالدو با رسیدن به این عدد تبدیل به بهترین گلزن سال 2023 شده است. هری کین و کیلیان امباپه هر کدام 52 گل زده بودند و اکنون کریس رونالدو از آن ها سبقت گرفته است. رونالدو یک بازی دیگر هم در همین سال میلادی دارد و می تواند مقابل التعاون عربستان تعداد گل های خود را باز هم افزایش دهد این در حالی است که کیلیان امباپه و هری کین دیگر در سال 2023 بازی ندارند و آمارشان متوقف شده است. البته گفتنی است که ارلینگ هالند هم در سال 2023 پنجاه گل زده است و دو بازی دیگر تا پایان سال دارد و باید دید که شرایطش به چه شکل خواهد بود.

در هر صورت شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که رونالدو بتواند در سن 38 سالگی آن هم در حالی که خیلی ها فکر می کردند او دیگر تمام شده است، بهترین گلزن سال لقب بگیرد اما رونالدو این کار را انجام داد و نشان داد که هنوز هم تمام نشده است.

تماشای گل رکوردشکن رونالدو

1470