پرسپولیس _ نساجی؛ خداحافظ کالدرون؛ سلام بر یحیی!

پرسپولیس _ نساجی؛ خداحافظ کالدرون؛ سلام بر یحیی!

پایگاه خبری فوتبالی- ششم دی ماه چند فصل گذشته پیروزی کالدرون مقابل نساجی برای این مربی حکم آخرین تجربه مربیگری‌اش در لیگ برتر را داشت و او را رفتنی کرد این بار این بازی چه سرنوشتی را برای نیمکت قرمزها رقم خواهد زد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس- نساجی؛ ششم دی ماه. یک بار دیگر این اتفاق در تاریخ رقم خورده است. این دو تیم دقیقا در همین تاریخ به مصاف هم رفتند و البته آن زمان شرایط سرخپوشان کاملا متفاوت با شرایط فعلی بود.

 تنها نکته مشابه دو تیم مشکلات مدیریتی و نارضایتی کادرفنی از وضعیت تیم بود که البته این نقطه اشتراک همیشگی در پرسپولیس است. 

پرسپولیس کالدرون در آن بازی توانست با نتیجه یک بر صفر برنده بازی شود و البته مهم‌تر از آن این پیروزی آن‌ها را به قهرمانی نیم‌فصل رساند. این مهم‌ترین تفاوتی است که آن بازی با این بازی نساجی و پرسپولیس دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با هر نتیجه‌ای که در این بازی و بازی‌های باقی‌مانده پیروز شوند تقریبا امید زیادی به صدرنشینی نیم‌فصل ندارند.

آن بازی در حالی برگزار شد که علیرضا بیرانوند حضور نداشت و رادوشوویچ که آن زمان برخلاف الان بازیکن محبوب سکوها بود توانست یک کلین‌شیت را به نام خودش ثبت کند.

 در آن روزها که مهدی ترابی در قد و قواره یک ستاره بود پاس گل داد و خط حمله‌ای که مثل این روزها خشک و بی‌حاصل نبود توسط علی علیپور به گل رسید. تصویری که شاید در شرایط فعلی حسرت یحیی و هواداران باشد. 

آن بازی آخرین حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس بود و بعد از آن بود که دوران سلطنت یحیی، سرمربی بسیار محبوب اون روزها شروع شد و به روزهای سخت فعلی رسید. پرسپولیس و نساجی در ششم دی ماه یک بار پرسپولیس و یحیی را به هم رساند و البته که خیلی بعید است پرسپولیس حتی در صورت ناکامی در نتیجه‌گیری در این بازی، دست به تغییر روی نیمکتش بزند.

4326