جواهری در سیرجان؛ کیفیت این بازیکن در حد لالیگاست!

جواهری در سیرجان؛ کیفیت این بازیکن در حد لالیگاست!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم گل گهر سیرجان امروز موفق شد در یک بازی جذاب و پرگل سپاهان را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد. این پنجمین برد گل‌گهر در مسابقات این فصل بود و باعث شد تیم سیرجانی به رده هفتم جدول صعود کند.

به گزارش فوتبالی، گل‌های گل‌گهر را علیرضا علیزاده در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 57 و مسیح زاهدی در دقیقه 88 زدند. تک‌گل سپاهان هم در دقیقه 59 توسط شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی زده شد.

اما نمایش درخشان بازیکن اسپانیایی گل‌گهر در بازی امروز چشمگیر بود. روبرتو تورس پایه‌گذار گل اول تیمش بود. سانتر زیبا و دقیق او روی سر علیزاده نشست و با ضربه سر زیبا و زاویه‌دار این بازیکن تبدیل به گل شد.

اما اوج کار تورس در صحنه گل دوم دیده شد. سعید سحرخیزان پا به توپ شد و از سمت راست زمین به سمت محوطه جریمه رفت. در نزدیکی قوس محوطه جریمه توپ کمی از پای سحرخیزان فاصله گرفت. تورس خودش را به موقع به توپ رساند و با یک ضربه هنرمندانه و فنی توپ را به گوشه دروازه نیما میرزازاد فرستاد.

تورس در دقیقه 73 از زمین خارج شد و جایش را مهدی ممی‌زاده داد. اما نمایشی که در همین 73 دقیقه ارائه داد آنقدر زیبا و چشم‌نواز بود که بشود به او لقب بهترین بازیکن زمین را داد.

تورس امروز تعداد گل‌هایش را برای گل‌گهر به 3 و تعداد پاس گل‌هایش را 4 رساند. آن هم فقط در 7 بازی و 561 دقیقه! بدون شک او یک از بهترین‌ بازیکنان این فصل گل‌گهر است و کیفیت لالیگایی خودش را به خوبی در این تیم نشان می‌دهد.

1359