کاپیتان سابق فرانسه در آستانه حضور در MLS

کاپیتان سابق فرانسه در آستانه حضور در MLS

پایگاه خبری فوتبالی- تیم لس آنجلس اف سی در حال مذاکره برای جذب هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی از تاتنهام هاتسپر است. 

به گزارش فوتبالی ، دیلی میل گزارش داد تیم حاضر در لس آنجلس قرار است پس از ۱۱ سال حضور لوریس در تیم تاتنهام، این دروازه بان کهنه کار را خریداری کند. ملی پوش سابق فرانسه که به آنها کمک کرد تا به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ برسند، بازوبند کاپیتانی و نقش اصلی خود را در تاتنهام در سال ۲۰۲۳ از دست داد و به دروازه بان سوم زیر نظر آنژه پستکوگلو، تبدیل شد.

 لس آنجلس اف سی اخیراً بازی فینال MLS را انجام داد، اما با نتیجه ۲-۱ از کلمبوس کرو شکست خورد. ماکسیم کرپیو، ملی‌پوش کانادایی، بازیکن مهم تیم سیاه و طلایی‌ لس آنجلس اف سی در طول رقابت‌های سال ۲۰۲۳ بود، اما با حضور احتمالی لوریس در فصل آینده، ممکن است این وضعیت تغییر کند.

لوریس از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۳ تعداد ۴۴۷ بازی برای تاتنهام انجام داد و در این مدت ۱۴۵ بازی ملی نیز برای تیم ملی فرانسه انجام داد. لوریس که یک هوادار واقعی تاتنهام است، ولی اکنون قرار است لندن ترک کند و مسیر فوتبالی خود را در ایالات متحده ادامه دهد. لوریس در سال ۲۰۱۵ به عنوان کاپیتان تاتنهام منصوب شد و تا فصل جاری این نقش را به مدت هشت فصل در اختیار داشت. تیم حاضر در MLS باید اکنون در مورد قراردادی با این بازیکن ۳۷ ساله مذاکره کند، در حالی که لوریس و خانواده اش به دنبال بستن چمدان های خود برای سفر آتی بر فراز اقیانوس اطلس هستند. پیش فصل MLS در ژانویه آغاز می شود، بنابراین زمان مناسبی برای هر دو طرف است تا مذاکرات را ادامه دهند.

۱۰۰۹