کاپیتان غیرمنتظره سپاهان و تصویری برای جلد کارتون فوتبالیست‌ها! (عکس)

کاپیتان غیرمنتظره سپاهان و تصویری برای جلد کارتون فوتبالیست‌ها! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - فرشاد احمدزاده کاپیتان غیرمنتظره سپاهان در بازی مقابل گل‌گهر بود. 

به گزارش فوتبالی، باخت سپاهان به گل‌گهر در شرایطی رقم خورد که این تیم سه بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی گذشته در اختیار نداشت و شش بازیکن این تیم هم توسط کمیته انضباطی محروم شدند. اتفاقی که موجبات ناراحتی شدید ژوزه مورایس و سایر سپاهانی‌ها را فراهم کرده بود و اکثر بازیکنان و مدیران تیم اصفهانی متفق‌القول به اتفاق رخ داده در میکسدزون ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان اعتراض کردند. 

همان‌طور که گفته شد سپاهان سید محمد کریمی کاپیتان اول خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با آلومینیوم و پیام نیازمند را هم به دلیل محرومیت توسط‌ کمیته انضباطی در اختیار نداشت تا زردها در این بازی کاپیتانی غیرمنتظره داشته باشند. 

فرشاد احمدزاده در نبود کریمی و نیازمند بازوبند تیمش را بر بازو بسته بود؛ اتفاقی که برای طلایی‌پوشان خوش‌یمن نبود و تیم مورایس در این بازی شکست خورد. 

اما انتشار تصویری از بازی که احمدزاده هم در این قاب حاضر است، جالب توجه است؛ جایی که کاپیتان طلایی‌پوشان با علیرضا علیزاده هافبک جنگنده گل‌گهر در حال جنگ برای تصاحب توپ در هوا دیده می‌شود؛ تصویری که شباهات جالبی به کارتون فوتبالیست‌ها دارد. 

1997