قاب عجیب؛ دو دروازه‌بان در یک دروازه!

قاب عجیب؛ دو دروازه‌بان در یک دروازه!

پایگاه خبری فوتبالی – رقابت نزدیک دروازه‌بان‌های پرسپولیس و نساجی را علیرضا بیرانوند از رشید مظاهری برد.

به گزارش فوتبالی، دیروز بازیِ عقب افتاده از هفته یازدهم پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه آزادی با یک گل نساجی مازندران را شکست بدهد. گل پرسپولیس را شهاب زاهدی در دقیقه 31 زد.

از مهم‌ترین تقابل‌های این مسابقه، رقابت دروازه‌بان‌های دو تیم بود. رشید مظاهری که سابقه حضور در استقلال را دارد در دروازه نساجی ایستاده بود و علیرضا بیرانوند وظیفه مراقبت از دروازه پرسپولیس را بر عهده داشت.

این دو نفر چند بار در اردوهای تیم ملی ایران هم با هم رقابت کرده‌اند اما در بازی دیروز رقابت آنها شکل متفاوت و ویژه‌تری به خودش گرفت و باعث به وجود آمدن صحنه‌های جالبی شد که از دید علیرضا زینلی عکاس «فوتبالی» دور نماند.

در دقایق پایانی بازی، وقتی پرسپولیس یک بر صفر پیش بود و نساجی برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد نساجی یک ضربه کرنر به دست آورد. در این لحظه مظاهری ریسک کرد و به محوطه جریمه پرسپولیس رفت تا در حمله به تیمش کمک کند.

اتفاقا توپ به شکلی روی دروازه بیرانوند ارسال شد که مظهری توانست به توپ ضربه هم بزند. اما از یک طرف بیرانوند به او نزدیک شد و از طرف دیگر گئورگی گولسیانی و سینا اسدبیگی فضا را برای مظاهری تنگ کردند.

در نهایت هم توپ از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. اما این صحنه باعث شد در دقایق تلف‌شده دو دروازه‌بان را روی یک دروازه و در کمترین فاصله از هم ببینیم. صحنه‌ای که در فوتبال ایران کمتر اتفاق می‌افتد.

1359