گیراسی از باشگاه های علاقه مند تضمین حضور در ترکیب ثابت می خواهد

گیراسی از باشگاه های علاقه مند تضمین حضور در ترکیب ثابت می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گلزن اشتوتگارت از تیم های خواهان خود تضمین برای حضور در ترکیب ثابت خواسته است.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه های بزرگ میلان، منچستریونایتد، تاتنهام و بسیاری دیگر  از تیم های مطرح اروپا مانند دورتموند و نیوکاسل به جذب سرهو گیراسی مهاجم درخشان اشتوتگارت علاقه مند هستند. همه این تیم ها در حال حاضر یک هدف دارند و آن این است که این بازیکن را  به سرعت در فصل نقل و انتقالات در ژانویه به خدمت بگیرند و بند فسخ ۱۷ میلیونی او را به اشتوتگارت بپردازند.

چیزی که مهم است در این مرحله بالا و پایین شدن پیشنهادات تیم های مختلف خواهد بود. تیمی که بهترین قرارداد و شرایط ایده آل را ارائه دهد در اولویت از سوی تیم آلمانی قرار می گیرد. میلان یکی از تیم هایی است که با توجه به مشکلات در خط حمله برای جذب این بازیکن با سران تیم اشتوتگارت مذاکره کرده. هرچند به نظر می رسد باشگاه های لیگ برتر فوتبال انگلیس از نظر حقوق پرداختی بر تیم های دیگر مزیت دارند. پیش از این گفته می شد منچستریونایتد از همه باشگاه های علاقه مند به گیراسی به جذب او نزدیک تر است.

این مهاجم باید کمتر از ۲۰ روز دیگر در جام ملت های آفریقا در ترکیب تیم ملی کشورش گینه به میدان برود و سپس برای حضور احتمالی در ترکیب باشگاه احتمالی جدید خود آماده شود.

۱۰۰۹