چوب حراج سپاهان به سه ستاره گران قیمت و مازاد!

چوب حراج سپاهان به سه ستاره گران قیمت و مازاد!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان در راستای برطرف کردن مشکل سقف بودجه تصمیم دارد سه بازیکن خود را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، پس از بازگشت امتیازات سپاهان توسط رای کمیته استیناف، کمیته انضباطی با صدور دستوری جدید تا زمان اصلاح قرارداد، ۶ بازیکن این تیم را از بازی منع کرد تا طلایی‌پوشان بدون این نفرات تاثیرگذار خود به مصاف گل‌گهر سیرجان رفته و شکست بخورند.

6 بازیکن سپاهان که قرارداد آن‌ها به اصلاح نیاز دارد، عبارت‌اند از پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان که باشگاه سپاهان تا اطلاح ثانوی از حضور آن‌ها محروم است.

هم اکنون، تیم اصفهانی که این هفته باید در آخرین بازی نیم فصل اول خود در قزوین میهمان شمس‌آذر باشد، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و متعهد شده که قرارداد سه بازیکن خود یعنی رضا اسدی، پیام نیازمند و رضا شکاری را اصلاح می‌کند و از مسئولین ذی‌ربط خواسته مجوز بازی این سه بازیکن مقابل شمس‌آذر را صادر کنند.

نکته جالب در مورد این نامه اینجاست که در آن مستقیما اشاره‌ای به 3 بازیکن مازاد نشده اما از آنجایی که مدیران سپاهان خواهان صدور مجوز برای پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری شده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت 3 بازیکن مازاد شامل کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان خواهد بود.

لذا سپاهان هیچ درخواستی برای بازی کردن این 3 بازیکن مقابل شمس‌آذر و اصلاح قراردادشان نداشته و به نظر می‌رسد رضایی، محمدی و پهلوان در لیست مازاد مورایس قرار دارند. این خبر می‌تواند خبری مسرت‌بخش برای تیم‌های لیگ برتری که قصد تقویت تیم خود در پنجره زمستانی را دارند، باشد.

1997