خشم حریفان النصر از مماشات کمیته انضباطی با هم‌تیمی رونالدو

خشم حریفان النصر از مماشات کمیته انضباطی با هم‌تیمی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تیم های رقیب النصر در لیگ عربستان خواستار برخورد انضباطی با سادیو مانه ستاره سنگالی شده اند.

به گزارش فوتبالی،  حریفان النصر معتقد هستند که کمیته انضباطی نباید به خاطر اسم و شهرت مانه با او مماشات کند.  روز گذشته النصر و التعاون در حالی به مصاف هم رفتند که بعد از گل دوم تیم رونالدو توسط آیمریک لاپورت، مهاجم سنگالی به سوی هواداران تیم حریف رفت و از آنها خواست تا صدایشان را بالا ببرند و هو کنند. در حقیقت به نظر می رسد که مانه قصد تحقیر و تمسخر هواداران تیم رقیب را داشته است. 

مانه در این فصل بارها به سوی سکوی هواداران رقیب رفته و آنها را تحریک کرده است و حالا هواداران عربستانی خواستار متوقف کردن او شده اند. یک هوادار نوشته است:" سادیو مانه همین حرکت تحریک آمیز را مقابل هواداران الاتفاق داشت و هیچ برخوردی با او صورت نگرفت و همین کار را در مقابل هواداران التعاون تکرار کرد. کمیته انضباطی از هفته هشتم تا کنون، مانه را به محرومیت تهدید می کند و تا کنون با وجود تخلفاتش هیچ برخوردی با او صورت نگرفته است." و دیگری نوشته است:" رفتار کودکانه و تحریک آمیز از جانب سادیو مانه را به سوی هواداران التعاون دیدیم. آیا قرار است که تنبیهی در نظر گرفته شود یا او به این کارش ادامه می دهد؟" 

النصر در مقابل التعاون در هفته نوزدهم لیگ عربستان با نتیجه چهار بر یک پیروز شد تا به تعقیب الهلال در صدر جدول لیگ عربستان ادامه بدهد.

4125