عکس؛ هوادار بارسلونا با لباس کوسه در کنار فران تورس

عکس؛ هوادار بارسلونا با لباس کوسه در کنار فران تورس

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس مهاجم اسپانیایی بارسلونا یک لقب ویژه دارد و به عنوان کوسه شناخته می شود و همین قضیه موجب شده است تا یکی از هواداران بارسلونا که به نظر می رسد ارادت خاصی به فران تورس دارد، با لباس کوسه به سراغ مهاجم بارسلونا برود.

به گزارش فوتبالی ، فران تورس که قبلا بازیکن منچسترسیتی بوده است، در تابستان 2022 به بارسلونا پیوست. البته به طور کلی عملکرد او در جمع آبی و اناری پوشان چنگی به دل نزده است و او آن طور که باید و شاید نتوانسته است در بارسلونا خودی نشان بدهد. ژاوی هرناندز در خط حمله خود معمولا از لواندوفسکی، رافینیا و ژائو فلیکس استفاده می کند و کمتر پیش می آید که به فران تورس اعتماد کند. البته فران تورس در حال حاضر 23 سال سن دارد و این امکان را دارد که در آینده اوضاع خود را بهبود ببخشد.

با این که عملکرد فران تورس چندان در بارسلونا جالب نبوده است، اما او هواداران خاص خود را دارد. لقب فران تورس در بارسلونا کوسه است. یکی از هواداران بارسلونا قبلا با لباس کوسه برای حمایت از فران تورس به ورزشگاه رفته بود. اکنون او با لباس کوسه بر سر تمرینات بارسلونا رفته است و مقابل درب ورودی زمین تمرینی بارسلونا با فران تورس عکس یادگاری گرفته است.

1471