خبر فوری؛ بازیکنان محرومِ سپاهان مجوز بازی گرفتند!

خبر فوری؛ بازیکنان محرومِ سپاهان مجوز بازی گرفتند!

پایگاه خبری فوتبالی – در فاصله کمتر از یک ساعت مانده به بازی با شمس آذر قزوین، مجوز بازیِ 3 بازیکن محروم سپاهان صادر شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید باشگاه سپاهان نمی‌تواند مجوز حضور بازیکنان محرومش را در بازی امروز با شمس آذر قزوین بگیرد اما دقایقی پیش ترکیب سپاهان اعلام و مشخص شد 3 بازیکنی که سپاهان درخواست صدور مجوز بازی‌شان را داشت در ترکیب این تیم قرار گرفته‌‌اند.

سپاهان با ترکیب پیام نیازمند، محمد قربانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو از ساعت 15:30 مقابل شمس آذر قرار می‌گیرد. این بازی در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

امروز صبح خبرگزاری ایسنا خبر داده بود که باشگاه سپاهان هنوز نتوانسته موافقت فدراسیون فوتبال را برای همراهی نیازمند، شکاری و اسدی برای دیدار امروز بگیرد و به احتمال فراوان این بازیکنان همچنان غایب خواهند بود.

خبرگزاری مهر هم صبح امروز خبر داده بود که باشگاه سپاهان موفق شده به صورت ضمنی موافقت سازمان لیگ را برای صدور مجوز بازی پیام نیازمند بگیرد. اما برای بقیه بازیکنان محروم تلاش‌ها و مذاکرات ادامه دارد.

بالاخره دقایقی پیش و در حالی که کمتر از یک ساعت تا شروع بازی با شمس آذر مانده بود باشگاه سپاهان موفق شد مجوز بازی این 3 بازیکن را بگیرد. جالب این که علیرغم اعلام قبلی مبنی بر محرومیت این بازیکنان، سپاهان هر 3 نفر را به قزوین برده بود. حالا هم با رفع مشکل محرومیت، هر 3 نفر در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفته‌اند.

1359