سورپرایزهای امروزِ یحیی؛ نعمتی و کنعانی روی نیمکت هستند

سورپرایزهای امروزِ یحیی؛ نعمتی و کنعانی روی نیمکت هستند

پایگاه خبری فوتبالی – ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با مس رفسنجان اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس کمتر از نیم ساعت دیگر در رفسنجان مقابل مس قرار می‌گیرد تا آخرین بازی نیم‌فصل اول خودش را برگزار کند.

پرسپولیس در بازی قبلی موفق شده بود با ترکیبی نسبتا متفاوت مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسد. در آن مسابقه محمد مهدی احمدی جایگزین علی نعمتیِ محروم شده بود و سینا اسدبیگی به جای میلاد سرلک به زمین رفته بود.

هواداران پرسپولیس از نمایش تیم‌‌شان در آن مسابقه نسبتا راضی بودند و امروز به شدت منتظر بودند که ببینند یحیی گل‌محمدی در بازی مقابل مس رفسنجان چه ترکیبی را برای تیمش انتخاب می‌کند.

ترکیب پرسپولیس اعلام و مشخص شد این تیم با علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمد‌مهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد‌بیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی مقابل مس بازی خواهد کرد.

این دقیقا همان ترکیبی است که در بازی با نساجی هم دیده بودیم. امروز علیرغم این که نعمتی دیگر محروم نیست اما نمایش خوبِ احمدی در بازیِ قبلی باعث شد او باز هم در ترکیب پرسپولیس باشد.

سینا اسد بیگی هم که در بازی با نساجی خوب بازی کرده بود باز هم در میانه زمین پرسپولیس بازی خواهد کرد.

نکته مهم اما ادامه نیمکت ‌نشینی محمد حسین کنعانی زادگان است. کنعانی در دو بازی قبلی هم روی نیمکت بود. یحیی معتقد است او به دلیل حواشی اخیر تمرکزش را از دست داده است و به همین دلیل امروز هم فرشاد فرجی را در ترکیب اصلی گذاشته است.

135