پیشنهاد عربستان برای میزبانی از سوپرجام ایران؛ به شرطی که استقلال باشد!

پیشنهاد عربستان برای میزبانی از سوپرجام ایران؛ به شرطی که استقلال باشد!

پایگاه خبری فوتبالی – امروز در یک اتفاق جالب سفیر کشور عربستان از کمپ تمرینی باشگاه استقلال بازدید کرد.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار توافقات زیادی بین علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال و سفیر عربستان صورت گرفت. اما سفیر عربستان یک پیشنهاد هم به خطیر داد که می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

سفیر عربستان به خطیر گفت که کشورش می‌تواند میزبان بازی سوپرجام ایران در فصل آینده باشد. اما این پیشنهاد یک پیش‌شرط دارد. آن هم این که یک طرفِ این بازی استقلال باشد. یعنی استقلال باید قهرمان لیگ یا جام حذفی بشود تا سوپرجام در عربستان برگزار شود.

این پیشنهاد از این جهت جذاب است که عربستان در سال‌های اخیر میزبان سوپرجام‌های بسیار مهمی بوده است. مثلا در سال‌های اخیر سوپرجام اسپانیا با حضور 4 تیم در عربستان برگزار شده و این باعث شده شاهد برگزاری ال‌کلاسیکو در این کشور هم باشیم.

سوپرجام ایتالیا هم دو سه سالی است در عربستان برگزار می‌شود. همین چند روز پیش قرار بود سوپرجام ترکیه هم در این کشور برگزار شود اما به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد این مسابقه لغو شد.

اگرچه فوتبال باشگاهی ایران فاصله زیادی با فوتبال باشگاهی در کشورهایی مثل اسپانیا، ایتالیا و حتی ترکیه دارد اما پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایران در عربستان می‌تواند تبعات مثبتی برای فوتبال باشگاهی ایران داشته باشد.

1359