پرداخت غرامت چالش پیش روی مدیران سپاهان

پرداخت غرامت چالش پیش روی مدیران سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه سپاهان بابت فسخ قرارداد ۳ بازیکن خود باید، غرامت پرداخت کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد. این تیم در ابتدای فصل با جذب بازیکنان ستاره تبدیل به یک تیم کهکشانی شد و با پیروزی‌های متوالی که به دست آورد خط و نشان جدی برای تمام حریفان کشید.

پس از گذشت ۴ پیروزی از ۴ بازی ابتدایی با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از این تیم به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه باشگاه‌ها ۴ امتیاز کسر گردید که باعث شوکه شدن هواداران و اعضای این تیم شد.

در متن کمیته انضباطی آمده بود که باید قرارداد ۶ بازیکن سپاهان (پیام نیازمند، رضا اسدی، کاوه رضایی، هادی محمدی، احسان پهلوان و رضا شکاری) اصلاح و مطابق سقف بودجه باشگاه‌ها شود.

با این وجود بازیکنان سپاهان توانستند تیم خود را در دیدارهای لیگ برتر همراهی کنند تا اینکه پس از دیدارهای هفته چهاردهم کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی بابت کسر امتیاز از تیم سپاهان را بر گرداند اما جریمه مالی برای این باشگاه در نظر گرفت و در اطلاعیه خود آورد تا وقتی این تیم نتواند قرارداد ۶ بازیکن فوق را اصلاح کند، حق استفاده از آنان در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت. پس از این موضوع و در دیدار برابر گل گهر در معوقه هفته ششم سپاهان نتوانست از این بازیکنان استفاده کند و بازی را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرد.

پیش از آغاز هفته پانزدهم و با اعلام منصور قنبرزاده رییس کارگروه نظارت بر قرارداد باشگاه و نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا قرارداد ۳ بازیکن (رضا شکاری، پیام نیازمند و رضا اسدی) اصلاح و ۳ بازیکن دیگر (هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان) قراردادهایشان فسخ شود.

پیش از دیدار با شمس آذر قزوین و با تأیید فدراسیون فوتبال سپاهان توانست از ۳ بازیکنی که قول اصلاح قراردادهایشان را داده بود، استفاده کند اما باز هم شاگردان مورایس نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و این بازی را هم با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند تا سومین شکست متوالی خود را تجربه کنند.

حال با توجه به اینکه سپاهان با هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان توافقی مبنی بر فسخ قرارداد نداشته است در صورت شکایت این بازیکنان، باشگاه سپاهان باید غرامت قرارداد آنها را بپردازند که چالش جدیدی با توجه به استعفای ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی این تیم برای منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود.

7474