مذاکرات چلسی و دورتموند بر سر مدافع هلندی آبی های لندن

مذاکرات چلسی و دورتموند بر سر مدافع هلندی آبی های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع هلندی چلسی به صورت قرضی راهی دورتموند خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از اسکای آلمان پروسه انتقال یان ماتسن مدافع چپ هلندی چلسی به دورتموند در حال حاضر همچنان با مذاکره طرفین در جریان است. نقطه عدم توافق دو باشگاه در حال حاضر این است که چلسی پس از حضور به شکل ۶ ماه قرضی این بازیکن در آلمان بند ۳۰ میلیون یورویی اجباری در تابستان را طلب کرده که این امر تا این لحظه مورد موافقت باشگاه آلمانی قرار نگرفته است. بحث گزینه فروش ماتسن به دلیل رعایت فیرپلی مالی یوفا و درست کردن تراز مالی باشگاه چلسی است.

چلسی آماده فروش دائمی یان ماتسن است مشروط به اینکه پیشنهادی مشابه با قرارداد ۳۲ میلیون پوندی که در تابستان از سوی برنلی ارائه شده بود، دریافت کند. ماتسن به دلیل پیش فصلی خوبی که با چلسی داشت قصد داشت برای جایگاه خود تلاش کند و نمیخواست باشگاه را ترک کند. باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند یکی از تیم های مشتاق جذب ماتسن است اما درخواست انتقال قرضی کرده و با بند خرید اجباری این بازیکن ۲۲ ساله هلندی موافق نیست.

فروش بازیکنان ا برای چلسی در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا بسیار حیاتی است. هدف مدیران چلسی این است که تعداد بازیکنان تیم اصلی را کاهش دهند. البته نیاز به فروش بازیکن برای تأمین مالی هزینه های مورد نیاز برای خرید یک مهاجم یا مدافع میانی دیگر هدف چلسی از فروش بازیکنان خود است.

۱۰۰۹