قوانین عجیب هواداری؛ مغضوب سابق محبوب شد

قوانین عجیب هواداری؛ مغضوب سابق محبوب شد

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه محبوب این روزهای هواداران پرسپولیس غریبه نیست؛ او یک مربی است که چند فصل پیش همه از رفتنش استقبال کردند.

به گزارش فوتبالی، فوتبال بی‌رحم است و دنیای هواداری آن گاهی بی‌رحم‌تر از خود فوتبال. بعد از تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و پایان تمام حواشی آن و کنفرانس مطبوعاتی‌اش نام چند مربی بسیار در اطراف این تیم شنیده می‌شود؛ اسکوچیچ، برانکو و حالا هم گابریل کالدرون. اما هواداران پرسپولیس به صفحه این مربی آرژانتینی رفته و از حضور و بازگشتش به پرسپولیس استقبال کرده‌اند.

کامنت‌های این هواداران پای پستی از صفحه کالدرون گذاشته شده که کاملا طعنه‌آمیز است. مربی‌ای که زمانی به دلیل بی‌مهری‌ها و مشکلات رفتن را به ماندن ترجیح داد و اتفاقا هواداران هم برای رفتنش فرش قرمز پهن کرده بودند حالا به گزینه اصلی بازگشت تبدیل شده و همان فرش قرمز را این بار مقابل خود می‌بیند. در آن زمان بردهای کالدرون به توانایی‌های فردی بازیکنانی مانند مهدی ترابی و ستاره‌های دیگر ارتباط داده می‌شد و به نحوه بازی پرسپولیس انتقادات زیادی وجود داشت. انتقاداتی که البته حالا به دست فراموشی سپرده شده و کالدرون را مجددا به گزینه‌ای محبوب برای هواداران تبدیل کرده است.

این همان روندی است که برای یحیی گل‌محمدی به صورت معکوس طی شده و او را از جیغ و هورا برای آمدنش به همان فرش قرمز معروف برای رفتن رسانده است. کالدرون که زمان رفتنش صدرنشین بود حالا در مقایسه با یحیی که تیمش در رده سوم تکیه زده محبوبیت بیشتری دارد. محبوبیتی که دنیای فوتبال ثابت کرده اعتباری به آن نیست.

پرافتخارترین مربی ایران از حیث گرفتن جام های مختلف، این روزها نحوه بازی تیمش چنگی به دل هواداران نمی‌زند و حالا دیگر حتی چندگانه‌ها و جام‌هایش هم نمی‌تواند کمک چندانی به شرایط فعلی او در تیم بکند.

البته از حیث قهرمانی در لیگ برتر، این امیر قلعه‌نویی است که با 5 قهرمانی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است.

4326