جیمی کرگر خط حمله آرسنال را در حد قهرمانی لیگ برتر نمی داند

جیمی کرگر خط حمله آرسنال را در حد قهرمانی لیگ برتر نمی داند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس آرسنال را مدعی قهرمانی لیک برتر انگلیس نمی داند.

به گزارش فوتبالی ، جیمی کرگر در مصاحبه اخیر خود مدعی شد که آرسنال قهرمان لیگ‌ برتر انگلیس نمی‌شود چون مهاجمی در کلاس جهانی ندارد  جیمی کرگر در این باره گفت: " در بین پنج مدعی قهرمانی لیگ برتر، آرسنال کم‌تر از سایرین به گل رسیده و یکی از بدترین نرخ‌های شوت‌ ها به سمت چهارچوب را دارد. موضوعی که از نظر من در ادامه به شدت به ضرر توپچی‌ ها تمام خواهد شد و مانع از رسیدن آن‌ها به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌شود. "

کرگر در ادامه افزود: "هر چهار بازیکن تهاجمی آرسنال بازیکنان بسیار خوبی هستند اما هیچ‌ کدام یک مهاجم در کلاس جهانی به شمار نمی‌روند. فکر می‌کنم بوکایو ساکا می‌تواند به سطح درجه یک برسد اما یادمان باشد لیورپول اگر لیگ برتر را قبلا فتح کرده، به خاطر محمد صلاح است. اگر منچسترسیتی به قهرمانی رسیده به خاطر سرخیو آگوئرو است. آن‌ها اکنون ارلینگ هالند را هم دارند. بازیکنان خط حمله آرسنال برای قهرمانی کافی نیستند و همین مسئله آمار آنها در گلزنی را پایین آورده است. "

آرسنال نسبت به دو رقیب جدی خود در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال انگلیس یعنی لیورپول و منچسترسیتی آمار گلزنی ضعیف تری داشته و در هردو بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر شکست خورده است.

۱۰۰۹