رونمایی از هدف جدید آرسنال: پدیده 17 ساله هلندی

رونمایی از هدف جدید آرسنال: پدیده 17 ساله هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که آرسنال برنامه ریزی ها را برای خرید یورل هاتو مدافع جوان آِژاکس آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، تلگراف گزارش داده است که توپچی ها ترجیح می دهند که انتقال این بازیکن را حالا نهایی کنند اما این بازیکن در تابستان به تیمشان ملحق شود.  در حال حاضر فقط هجده ماه از قرارداد بازیکن هفده ساله با اژاکس مانده و تیم هلندی در نظر دارد که ضدحمله بزند و قرارداد هاتو را تمدید کند. امسال ملی پوش هلندی در همه بازیهای لیگ هلند فیکس بوده و یک گل و یک پاس گل هم ثبت کرده است و حتی در لیگ اروپا تجربه کاپیتانی تیمش را داشته است.  

این بازیکن جوان در صورت ملحق شدن به آرسنال می تواند به هموطنش یورین تیمبر بپیوندد که در تابستان گذشته با 39 میلیون پوند راهی آرسنال شده بود. در حقیقت هاتو در ماه اکتبر در مصاحبه ای به تمجید از تیمبر پرداخته بود و در موردش گفته بود:"  انتقال به آرسنال برای او فوق العاده بود. رویای من هم این است که روزی انتقالی شبیه به او را داشته باشم اما می دانم که مسیری طولانی را پیش رو دارم."

در حال حاضر ویلیام سالیبا و گابریل زوج خط دفاعی فیکس آرسنال را تشکیل می دهند که در یک سال و نیم اخیر عملکرد درخشانی داشته اند اما هاتو فقط 17 سال سن دارد و می تواند سالهای زیادی منتظر رسیدن به ترکیب اصلی توپچی ها باشد.

4125