رونالدو چندمین گلزن برتر تاریخ النصر عربستان است؟ (عکس)

رونالدو چندمین گلزن برتر تاریخ النصر عربستان است؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو حدود یک سال است که در النصر عربستان حضور دارد و به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کرده است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این مدتی که در النصر عربستان حضور داشته است، از لحاظ فردی عملکرد بسیار خوبی داشته است. ستاره پرتغالی توانسته است بهترین گلزن سال 2023 میلادی شود. او در این سال 54 گل به ثمر رساند و بالا تر از بازیکنانی مثل کیلیان امباپه، هری کین و ارلینگ هالند آقای گل سال 2023 میلادی شد. اما رونالدو چندمین گلزن برتر تاریخ باشگاه النصر عربستان است؟

رونالدو تاکنون 44 گل در 50 بازی خود برای النصر عربستان به ثمر رسانده است. او چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه النصر عربستان است و با این روند ممکن است تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه النصر عربستان نیز بشود. تالیسکا که هم‌تیمی کنونی رونالدو است، 64 گل در 87 بازی برای النصر زده است و بالا تر از رونالدو، سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه النصر عربستان است.

محمد السهلاوی که بین سال های 2009 تا 2019 در النصر عربستان توپ می زد، در 258 بازی، 120 گل برای النصر عربستان زد و آقای گل تاریخ این باشگاه است. 

عبدالرزاق حمدالله هم بین سال های 2019 تا 2021 در النصر توپ می زد و توانست در 108 بازی، 112 گل برای النصر بزند و دومین گلزن تاریخ این باشگاه باشد.

1471