ادعای نکونام درباره هزینه سپاهان و پرسپولیس در نقل و انتقالات: 500 تا 600 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند!

ادعای نکونام درباره هزینه سپاهان و پرسپولیس در نقل و انتقالات: 500 تا 600 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باشگاه استقلال امروز یک مصاحبه انجام داد که آن را در اختیار همه رسانه ها قرار داد. 

به گزارش فوتبالی، نکونام در مصاحبه به نکاتی اشاره کرده که می تواند قابل توجه و پرداختن باشد. امروز نکونام مصاحبه امروز خود مدعی شد رقیبانش نزدیک 500-600 میلیارد در نقل و انتقالات هزینه کرده‌اند!

هنوز که هنوز است کسی به طور دقیق و شفاف نمی‌داند تیم‌های متمول لیگ برتر، در بازار نقل و انتقالات پیش فصل چه مقدار هزینه کرده‌اند و حواشی پیرامون این ماجرا به قوت خود باقی است. 

پس از اینکه کمیته استیناف تصمیم گرفت رای کمیته انضباطی را بشکند و امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس را برگرداند، فریاد اعتراض از سوی بسیاری بلند شد و فوتبالدوستان زیادی این حکم را ناعادلانه توصیف کردند و اعتقاد داشتند قانون سقف قرارداد تنها جنبه تشریفاتی و فرمالیته داشته است.

در این میان صدای اعتراض استقلالی‌ها هم بلندتر از همه به گوش می‌رسید، زیرا تیم آن‌ها ریالی از سقف بودجه تخلف نکرده بود و البته استقلال هم در شش - هفت مورد هم در این باره تبرئه شد. در واقع هواداران استقلال، معتقدند اگر پیش از شروع لیگ می‌دانستند ارکان قضایی فدراسیون قرار است تنها به جریمه نقدی بسنده کنند، از باشگاه استقلال می خواستند تا سقف قرارداد را رعایت نکنند و به اصطلاح سر آن‌ها بی‌کلاه مانده است.

علی خطیر، مدیرعامل استقلال هم چند روز پیش در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرد و صحبتهای مهمی بر زبان آورد از جمله اینکه برخی از باشگاه‌ها به شیر دولت وصل هستند و نزدیک هزار میلیارد هزینه کرده‌اند و البته به صورت مستقیم به هیچ نامی اشاره نکرد.

هم اکنون، جواد نکونام هم در بخشی از مصاحبه امروز خود به این نکته اشاره کرده و پرسپولیس و سپاهان را به هزینه 500-600 میلیاردی در نقل و انتقالات متهم کرده است.

او با تاکید بر اینکه سر استقلال در این جریان کلاه رفته، گفت: «من همان زمان هم گفتم حاضرم بازیکن بگیریم و امتیازمان کم شود، چون می‌دانستم امتیازها برمی‌گردد و در نهایت تیم‌ها را جریمه می‌کنند. باشگاهی که 500، 600 میلیارد هزینه کرده، 20 میلیارد جریمه که برایش پولی نیست! این کلاهی بود که سر استقلال رفت، ولی الان می‌بینم مظلوم‌نمایی‌هایی می‌شود. از طرفی خوشحال هستند امتیازها برگشته و از طرفی هم دست به مظلوم نمایی می‌زنند.»

البته نکونام در اظهارات خود مستقیما اسمی از سپاهان و پرسپولیس نیاورد، ولی از آنجایی که به ماجرای "برگشتن امتیازات" اشاره کرده، حدس تیم‌های مد نظر او چندان کار دشواری نیست!

7474