بازگشت ایوان تونی به میدان و هت‌تریک برای برنتفورد

بازگشت ایوان تونی به میدان و هت‌تریک برای برنتفورد

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان تونی روز شنبه در ترکیب تیم ب برنتفورد قرار گرفت و موفق شد مقابل تیم زیر 23 سال ساوتهمپتون هت‌تریک کند و برای بازگشت به مسابقات لیگ برتر آمادگی خود را نشان دهد.

به گزراش فوتبالی، تونی 75 دقیقه برای تیم ب برنتفورد بازی کرد و موفق شد در پیروزی 5-1 مقابل تیم زیر 23 سال ساوتهمپتون هت‌تریک کند. تونی به دلیل تخلفات شرط بندی از شرکت در بازی های لیگ جزیره محروم شده بود، اما محرومیت او تمام شده و برای بازی بعدی زنبورها در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست واجد شرایط است و هت‌تریک او نشان می‌دهد که به وضوح به آمادگی کامل برای بازی‌های لیگ جزیره نزدیک شده است.

تونی قبل از محرومیتش در بهترین ورژن خود قرار داشت و در فصل 2022/23 در 35 بازی برای برنتفورد 21 گل به ثمر رساند. باید دید آیا او می‌تواند بعد از طی محرومیتش، مجددا به اوج خود برگردد یا خیر. اما به هر حال زنبورها به او نیاز دارند، زیرا آنها در حال حاضر در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند و تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. با توجه به علاقه آرسنالی‌ها به ایوان تونی برای تقویت خط حمله خود، انتقال احتمالی این مهاجم 27 ساله می‌تواند بیش از پیش باعث افسردگی هواداران برنتفورد شود. مذاکرات اولیه برای انتقال این مهاجم انگلیسی با مبلغ حدودی 80 میلیون پوند انجام گرفته و میکل آرتتا برای بازگشت به صدر جدول لیگ جزیره و کسب عنوان قهرمانی تونی را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود زیر نظر دارد.

برنتفورد در 20 ژانویه به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود و ایوان تونی قطعا مشتاق‌ترین بازیکن این دیدار خواهد بود تا با نمایش مجدد قدرت گلزنی خود مشتریان معتبر خود را همچنان به خرید او تحریک کند.

1369