نماینده اوکراین قهرمان تور جهانی تنیس کیش شد

نماینده اوکراین قهرمان تور جهانی تنیس کیش شد

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین روز تور جهانی مردان در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار و نماینده اوکراین با غلبه بر تنیسور ایتالیایی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. 

به گزارش فوتبالی، امروز (یکشنبه) در دیدار پایانی هفته نخست تور جهانی تنیس، اولگ پرییودکو از اوکراین با نتیجه ۲ بر صفر لورنزو بوکی از ایتالیا را برد و عنوان قهرمانی هفته نخست را از آن خود کرد.

نماینده ایتالیا در جایگاه دوم ایستاد و ماتیاس فوله از مجارستان و دنیس کلاک از روسیه مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار پایانی بخش دونفره حمیدرضا نداف و سامیار الیاسی از ایران با نتایج ۴-۶ و ۵-۷ مقابل ماتیاس فوله و گرگلی ماداراش از مجارستان نتیجه را واگذار کردند تا مجارستان در جایگاه نخست قرار بگیرد و تیم ایران نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

هفته نخست رقابت‌های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۰ دی ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای هند، چین، کانادا، ایران، ایتالیا، گرجستان، مولداوی، سوریه، چین‌تایپه، روسیه، آرژانتین، مجارستان و اوکراین در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار و امروز با معرفی تنیسور قهرمان بخش انفرادی به پایان رسید.

هفته دوم این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا ۲۴ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

سرداوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان بود و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت. هم اکنون جدول مقدماتی هفته دوم تور جهانی در حال برگزاری است.

7474