عکس؛ وقتی آردا گولر با ستاره آلمانی سابق رئال مادرید هم‌تیمی بود

عکس؛ وقتی آردا گولر با ستاره آلمانی سابق رئال مادرید هم‌تیمی بود

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر استعداد 18 ساله و ترکیه ای رئال مادرید بالاخره اولین بازی خود را برای مادریدی ها انجام داد و باید دید که اوضاع برای او در آینده در جمع شاگردان کارلو آنچلوتی به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید بامداد امروز به مصاف تیم آراندینا رفت و اولین بازی خود را در رقابت های کوپا دل ری در فصل 2023/24 برگزار کرد. مادریدی ها با نتیجه سه بر یک در این بازی به پیروزی رسیدند و راهی دور بعدی رقابت ها شدند.

آردا گولر با نظر آنچلوتی در این بازی حدود 60 دقیقه بازی کرد. او از ابتدا درون میدان بود و در نهایت با فدریکو والورده تعویض شد.

برخی ها آردا گولر را در رئال مادرید با مسعود اوزیل مقایسه می کنند و می گویند که او می تواند تبدیل به بازیکنی مشابه با اوزیل شود چرا که آردا گولر هم در پست هافبک هجومی بازی می کند و به نوعی با مسعود اوزیل هم‌پست است.

آردا گولر در فنرباغچه با مسعود اوزیل هم‌تیمی بوده است. در حقیقت اوزیل که بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید خوش می درخشید، در فصل 2021/22 در فنرباغچه توپ زده است. گولر هم بین سال های 2019 تا 2023 در فنرباغچه حضور داشته است و در آن زمان با اوزیل هم‌تیمی بوده است.

1470