چرا منچستریونایتد به سراغ جذب تیمو ورنر نرفت؟

چرا منچستریونایتد به سراغ جذب تیمو ورنر نرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد فرصت جذب تیمو ورنر از  لایپزیگ را در ژانویه از دست داد و این مهاجم به صورت قرضی به تاتنهام پیوست.

به گزارش فوتبالی ، منچستریونایتد با انتقال ورنر به دنبال تقویت خط حمله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه در ارتباط بود، در حالی که تلاش ملی پوش آلمانی در لایپزیگ او را به یک هدف واقع بینانه برای شیاطین سرخ تبدیل کرد. منچستریونایتد اما در نهایت تصمیم گرفت که به دنبال این بازیکن ۲۷ ساله نرود.

به فابریزیو رومانو، منچستریونایتد به بازیکن سابق چلسی علاقه داشت اما تصمیم گرفت به دنبال انتقال او نرود زیرا آنها کاملا مطمئن نیستند که چه نوع بازیکنی را می خواهند در این ماه به اولدترافورد بیاورند. ورنر در عوض با قراردادی قرضی تا پایان فصل به تاتنهام ملحق خواهد شد و احتمالا تیم‌ لندنی در تابستان امسال او را به صورت دائمی خریداری خواهد کرد. از سوی دیگر، شیاطین سرخ گزینه های دیگری را برای تقویت تیم اریک تن هاگ در نظر خواهد گرفت، زیرا مالک جدید بخش ورزشی تیم یعنی سر جیم رتکلیف و گروه تجاری INEOS استراتژی انتقال جدیدی را در نظر دارند. منچستریونایتد قبل از اینکه بتواند خریدهای جدیدی را در این ماه انجام دهد، روز دوشنبه در دور سوم جام حذفی به مصاف ویگان خواهد رفت. چند روز بعد، اگر قرارداد بازیکنان جدید تا آن زمان نهایی شود، آنها می توانند در ۱۴ ژانویه در مقابل تاتنهام از چهره های جدید خود استفاده کنند.

۱۰۰۹