عصبانیت شدید اسطوره‌ها از مهاجم منچستریونایتد

عصبانیت شدید اسطوره‌ها از مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند در دیدار دیروز منچستریونایتد مقابل ویگان موقعیت‌های زیادی را از دست داد و این عملکرد او، عصبانیت شدید روی کین، ستاره سابق شیاطین سرخ را در پی داشت.

به گزارش فوتبالی، هویلوند دوشنبه شب در حالیکه شیاطین سرخ به لطف گل‌های دیوگو دالوت و برونو فرناندز به پیروزی 2-0 مقابل ویگان در جام حذفی انگلیس دست یافتند، عملکرد ضعیفی را از خود نشان داد. علیرغم اینکه هویلوند در مکان و زمان مناسبی قرار می‌گرفت، اما نتوانست هدف‌گیری مناسبی داشته باشد و در باز کردن دروازه حریف موفق نبود و حتی یک فرصت طلایی گلزنی را هم از دست داد و انتقادات زیادی بعد از بازی دیروز به او وارد شد. برخی از چهره های برجسته مانند روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال از عملکرد هویلوند دفاع کردند؛ مارتینز درباره هویلوند اینطور گفت: "به نظر من هویلوند بازیکن قابلی است و نباید درباره او اینگونه قضاوت شود، گاهی اوقات پیش می‌آید که به توپ ضربه می‌زنید اما توپ آنجایی که شما می‌خواهید نمی‌رود. هویلوند شماره 9 منچستریونایتد است و همین یعنی بازیکن خوبی است و از ارزش بالایی برخوردار است." 

با وجود صحبت‌های مارتینز اما همچنان از دید اسطوره سابق منچستری‌ها هویلوند باید بهتر بازی می‌کرد. روی کین در مصاحبه‌ای گفت: "شما نسبت به بازیکنان خیلی مهربان هستید. در دیدار روز گذشته یونایتدی‌ها باید خیلی بهتر از انها عمل می‌کردند و روی صحبت من به ویژه با هویلوند است که فرصت‌های زیادی را به دست آورد اما همه آنها را از دست داد و خب اگر بخواهد موقعیت‌‎ها را اینطور از دست بدهد در بازی‌های لیگ شرایط آنها بدتر هم می‌شود." علاوه بر روی کین، شان رایت فیلیپس، مهاجم سابق دوران درخشان چلسی هم درباره عملکرد هویلوند اینطور گفت: "هر چقدر با خودم فکر می‌کنم نمی‌توانم درک کنم که چطور چنین ضربه سری را می‌شود از دست داد درصورتیکه توپ دقیقا جلوی سر هویلوند بود."

هویلوند در 24 بازی که برای منچستریونایتد به میدان رفته توانسته تنها 6 گل به ثمر برساند و فقط یکی از این 6 گل در لیگ برتر انگلیس زده شده و مابقی مربوط به لیگ قهرمانان اروپاست. این آمار برای یک مهاجم اصلا راضی‌کننده نیست. هویلوند با توجه به عملکرد ضعیف در بازی دیشب، امیدوار است تا در بازی بعدی شیاطین سرخ مقابل تاتنهام گلزنی کرده تا بخشی از این حجم وسیع انتقادات را از خود دور کند.

1369